IQOS’un Yellow’u
truth Initiative® araştırmacıları , ürünü “sofistike, yüksek teknolojili ve istek uyandıran
” ve “iPhone’lara benzer şık, özel ürünler”
olarak gösteren pazarlama nedeniyle IQOS’un gençlere ve genç yetişkinlere hitap edebileceğini keşfetti .
Ürünün pazarlama özellikle nedeniyle endişe vericidir
IQOS’un Yellow’u şimdiki gençlik e-sigara salgını , JUUL tarafından tahrik .
E-sigara kullanımı, özellikle de çoğu hiç sigara içmeyen
gençler arasında artmıştır. Aslında, 2017’den 2018’e kadar sadece
bir yılda e-sigara kullanımı lise öğrencileri arasında
% 78 ve ortaokul öğrencileri arasında% 48 arttı ve JUUL şu anda ABD e-sigara pazarının dörtte üçünü oluşturuyor.
Tobacco Control’de yayınlanan bir başka çalışma da bu endişelerin altını çiziyor:
“Tıpkı modern, ileri teknoloji bir imaj ve hasar azaltma ve ‘dumansız’
mesajlarla desteklenen e-sigaralar, özellikle
J UUL tarzı, ergenlere hitap ettiği gibi, muhtemelen Benzer şekilde pazarlanan IQOS, ergenlere de hitap edecek. ”
Gençlerin IQOS’a erişimini ve reklam ve tanıtımına maruz kalmasını önlemek için FDA, ürünlerin nasıl pazarlandığına – özellikle web siteleri ve sosyal medya aracılığıyla – kısıtlamalar getiriyor ve reklamların yetişkinleri hedef almasını şart koşuyor.
TÜTÜN KARTUŞLARI MENTOLLÜ OLARAK SATIŞA SUNULACAK VE MARLBORO MARKASINI GÜÇLENDİREBİLİR.
IQOS tatlar içinde gelir mi?
Philip Morris, HeatSticks adı verilen, genç kullanıcıları cezbeden ve sigarayı daha kolay içmeyi ve bırakmayı zorlaştıran bir tat olan mentollü küçük sigaralara benzeyen tütün ruloları sunmayı planlıyor
. Şirket, mentol varyantının ürünün çekiciliğini, toksikolojisini veya
diğer sağlık etkilerini nasıl etkileyeceği konusunda FDA’ya başvurularında bilgi vermedi.
Ayrıca Philip Morris, HeatSticks’i Marlboro adı altında pazarlamayı planlıyor.
Yeni cihazın Marlboro markasını kullanarak pazarlanması,
sigaralar dahil tüm Marlboro ürünlerinin genel çekiciliğini artırabilir.
Araştırmalar, Marlboro’nun gençler arasında tercih edilen sigara
markalarının başında geldiğini gösteriyor